Що там за кулісами? Як же насправді оцінюють грантові заявки? На що звертають увагу грантодавці?

Для розробника грантової заявки все закінчується кліком на кнопку “Відправити”. А далі, анкета живе своїм життям, а нам завжди цікаво дізнатися, яким чином її оцінять, за якими критеріями, хто, коли і де.

Я (Анна Рубан) мала можливість оцінювати багато грантових заявок від різних громадських організацій, консалтингових компаній та міст Європи протягом трьох років роботи у Регіональному Екологічному Центрі в Угорщині і залюбки поділюся своїм досвідом.

Знайомства грантодавця з анкетою починається з листа, який надсилають представники ГО чи муніципалітетів (якщо це не онлайн платформа для подачі документів). Зазвичай Ви ніколи не бачили грантодавців, а вони Вас, і їхнє враження про Вас починає формуватися з першого емейла. Тому варто витратити достатньо часу аби перший лист був формальним, але привітним, без граматичних помилок, з ввічливим зверненням і завершенням. Це те з чого формується Ваш імідж і перше враження!

Далі підемо по пунктам, вже безпосередньо по вимогам до анкети:

  1. Візуальне представлення анкети (графіки, фотографії, шрифти) – це перше, що кидається в очі грантодавцю.
  2. Акуратність мови – відсутність орфографічних помок, чіткість та конкретика.
  3. Актуальність теми, мети та заходів запропонованого проекту.
  4. Як Ваш проект вписуються в стратегії міста, області, регіону та навіть країни. Це пояснення того як Ваш проект допоможе вирішити більш великі проблеми суспільства
  5. Детальність та об’єктивність бюджету.
  6. Який вклад Вашої організації в проект – час, офіс, матеріали, etc.
  7. Представлення організації в соцмережах та на сайті.
  8. Прописати, що буде далі, коли закінчиться фінансування.
  9. Кількісні показники результатів проекту (наприклад: скільки людей візьме участь в заходах)
  10. Ніколи не перебільшуйте кількість слів, яка вказана в описі кожної частини проектної пропозиції

Силу нетворкінгу не варто недооцінювати, часто гранти дають тим кого знають особисто чи в соцмережах.